Aha jaja det kanske är dags att börja skriva lite igen..

Idag väckte johanna mig runt 10, var svin trött men hon är alltid lika pigg sötisgumman min.
Vi åkte ner till timrå och Johanna solade 20 minuter, sen gick vi hem till Marcus och umgicks
med honom en stund (tack för tröjan höhö:D ). Efter det skjutsade han hem oss. Jag tänkte
egentligen bara vara hemma ikväll men det vart ändrade planer. Åkte ner till Erica och runt 7
kom Sebbe och Amanda å hämtade oss och körde oss till Timrå. Där gick vi till Allamanda och
delade på en pizza hoho gott.. Efteråt träffade vi Ante och Linnéa. Vi gick till Eddie för det skulle
förfestas där, men han tog ju en evighet på sig att komma hem så vi satt och väntade på
honom ett bra tag! Runt 10 var jag less och trött så jag ringde efter skjutss och åkte hem.
Nu har jag precis kollat färdigt på De Okända, det var från borgvattnet den här gången
så jag var tvungen att se det... Nu ska jag ta ut linserna och tvätta bort sminket, sen ska jag sova.

        
Borgvattnet                             Blå rummet                           Amanda i borgvattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0