dum kim

Åkte en sväng på birsta med Kim förut, måst bara berätta att vi skulle köpa
glass också skulle hon säga att hon ville ha pecannöt cola men hon kunde inte
uttala det så det vart typ pinanut-pinup-pieananöt- pekkanöt nått iden stilen.
Hahaha fyfan vad jag skrattade, sen så skulle hon ha noisette på och bara för
att inte säga fel igen så frågade hon mig om man sa noisette, så jag tänkte
skojja med henne så jag sa haha ne, det heter noisitt sås. HON ÄR SÅ DUM,
då säger hon till gubben i kassan att hon ska ha noisitt sås också.
hahahha skrattade ännu mer denna gång. Hon är så dum så jag tycker
nästan synd om henne! hahahoho..

Sitter och kollar på tv nu, har nyss plattat håret och helvete vad slitet det är!!
Men det blir bättre imorgon. Ska försöka sova nu tänkte jag.
Godnatt pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

>Nu tycker jag inte att du ska vara dum mot mig! Det är du som är en dum vän så du gör så att jag gör bort mig:(

2009-04-28 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0