enjoy

Igår var jag med Evis nästan hela dagen, trevligt trevligt! :D
Hon klippte mig så nu känns håret mycket bättre.
Vi såg på andra avenyn med, fyfffan jag vill bara grina...
Sov hos eva också!

Vi klev upp runt halv nio, sminkade och gjorde oss iordning.
Hade sovmorgon till tio idag så nu är jag på skolan och fick
precis veta att vi inte har någon mediakunskap eller datakunskap
så jag bara matte vid ett ROLIGT
Blir så sjukt less, känner ingen ork att sitta här i flera timmar bara
för att vänta på en lektion. Skulle behöva åka till ikea och köpa
en klänning som jag kan ha på sista april också.
Och justja, jag fick veta igår att jag har fått sommarjobb!!!! så det
känns jävligt skönt, trodde inte att jag skulle få nått i år. Men det
blir hagalid igen, men det är bättre än ingenting. Rätt så lätt förtjänta
pengar egentligen. Hoppas bara att jag får jobba med någon som jag
känner:)

Någon som ska jobba där i augusti?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0