helg

Fredag
Jag och Rickard mötte upp Julia och Niklas utanför ica.
VI handlade massa mat sen gick vi hem till Julia och grillade.
Maten vart svin go, Niklas är en mästare på att grilla! hoho
Senare på kvällen kom Simon också. Det vart en väldigt
trevlig kväll, fast jag kännde mig lite osocial. Är fortfarande
sjuk så jag var inte på topp menmen.. det kan man inte vara
jämt! Rickard gubben vart väldigt mycket på lyset haha.

Gårdagens bilder

  

Lördag
Julia ringde och väckte mig runt halv 11. Har varit ute och
lekt med Lucas ett tag och nu sitter jag ute och solar och
lyssnar på musik. Väntar på att mamma ska komma hem någon gång!!
måste åka till birsta och köpa ballerina skor och en skinn jacka:)
Sen ikväll blir det grillning igen. Kommer bilder från det också!
hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0