hos mormor

Hello, idag var jag bara på första lektionen sen sjukanmälde jag mig.
Gick och åt med Tessan och Julia, efter det tog jag bussen till mormor
i Gångviken. Jag mår så sjukt dåligt idag, har nog feber. Somnade i
sängen helt slut runt tolv och vid fyra väckte mormor mig. Vi åkte och
köpte mat. Kan knappt äta men jag fick tvinga i mig lite som det var så
gott. Sen har jag suttit och med engelska uppgiften hur länge som
helst eftersom jag aldrig kom på något och ville verkligen bli färdig
med den idag så slipper jag lektion imorgon! Har en väldigt skön
dag imorgon, vi måste bara gå på en promenad sen slutar vi, toppen dag:)
Nu har jag nyss tagit en varm dusch och sitter och proppar i mig
massa alvedon och halstabletter. Skulle verkligen behöva lite
hostmedicin. Känns som jag har hostat sönder mina reben.
Jaja nu väntar sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0