jag lever min dröm

Igår var jag bara i Fagervik hela kvällen. Kim är sjuk och jag börjar bli så vi gjorde inte så mycket, vi gick till sörberge och sen tillbaka. Sen låg vi bara i soffan och kollade på film, kändes väldigt skönt att ta det lungt..  Vid tolv var vi helt död så då
hoppade vi i säng:)

Vaknade runt halv tolv. Såg att Kim inte låg i sängen så jag fick lite panik, sprang ner och där satt hon haha. Hua lillgumman, är ännu sjukare idag. Vi packade bara ihop våra saker sen kom Mats och hämtade oss. Nu sitter jag ute och solar, har snart suttit här i 1-2 tmmar. Börjar bli väldigt fundersam vart min familj är?? ingen är hemma:/  Justja, mitt rum vart faktiskt jätte fint, det såg bättre ut idag när färgen hade torkat. Kanske blir så att jag lägger ut en bild när jag har städat ihop hoho..  Nä nu ska jag leta rätt på mamma!
hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0