måndag

Sov morgon idag, hur skönt som helst!
Amanda och hennes farmor kom i alla fall och hämta mig runt halv 10.
Tog bussen till stan, hade mediaproduktion första timmen sen lunch.
Efter lunch var det mediakunskap, men då var den inställd kingen!!
Julia och Tessan åkte hem, jag och Amanda gick till Evas jobb för jag
tänkte köpa toppkräm, men då bestämde jag och Eva att jag ska komma
till hon imorgon också ska hon klippa mig och köpa med sig toppkrämen
istället, så det blir toppen. Eftersom jag gjorde massa slingor igår så vart
håret jätte slitet, inte så roligt men nu känner jag mig lite mer somrig så det
är ju bra:) Nu sitter jag och Amanda och väntar på att sista lektionen ska
börja, matte:// det tar knäcken på mig. Men jag ska kämpa.

Ikväll ska jag förmodligen träna med Kim, det var ett tag sen nu eftersom massa förkylningar och så.
Men nu måste jag komma igång med hård träningen igen som det snart är sommar.

Har inte mycket mer att skriva nu, så byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0