myysss

Igår vart det grillning hemma hos Sofia. Svin mysigt och gott var det!
Vi satt där mest hela kvällen, och pratade en massa. Ja också hände
massa annat, a hej




idag har jag och kim bara varit hemma hos mig, suttit ute och solat.
Färgade håret idag också, det vart inte så jäkla bra...Det vart typ blått
med lila/ röda/ bruna nyanser i. Helt sjuk att det kunder bli så, det stod
liksom choklad brun på förpackningen. Fick i alla fall skynda oss ner
till domus och köpa slingor så nu har jag gjort massa slingor, håret
är fortfarande blött så jag vet inte resultatet riktigt än. Men nu ska jag
kolla på film sen sova.
hejdå

Gårdagens köp
  

Kommentarer
Postat av: kiiiiimpy

åhhhh sitter och pluggar här nu med grus i mina ögon - jag vill bara till sängen!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-04-26 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0