ny design

Har hållt på fixa och trixa med en ny header och nu är den äntligen färdig.
Sedan har min snälla vän Therese hjälpt mig med att lägga in den.
Så nu är jag riktigt nöjd med bloggen.
Tack tessan!! hihi..


Fick iallafall sluta tidigare ifrån tre timmars esteten efter som jag inte
hade så mycket där att göra. Ska jobba hemifrån med den uppgiften
istället, mycke skönt. Så jag och Amanda började vandra ner till navet,
där satt även Tobbe. Vi stod och prata med honom och då kör polisen
förbi, dom stannar också kliver ena killen ut och går fram till oss och
började fråga Tobbe om han hade druckit osv. hahah jag höll på dö,
Tobbe som aldrig dricker. Polisen har ju så jävla lite att göra herregud.
Jag och Amanda tog bussen till timrå där vi mötte upp Salt. Vi gick på
ica och köpte glass sen satt vi oss i solen en stund. Efter det skjutssade
Salt hem oss. Nu sitter jag bara i soffan och glor på tv. Ska nog plugga
lite, det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0