short story

Har hostat sönder hela natten fyfan va dåligt jag mår.
Mamma kom i alla fall och väckte mig runt 6 med en
kopp varm choklad. Hon är så gullig min mamma!
Gjorde mig i ordning och packade väskan sen begav
jag mig till bussen. Skulle byta buss i Timrå, då träffade
jag på Ronja. Satt och surrade med hon hela vägen till
stan. Mötte Tessan på navet. Vi satt på samma buss,
men hon satt så långt bak och det fanns ingen plats där.
I alla fall så mötte vi upp Erica och Sofia på stan och stod
och pratade med dom ett tag, hahah dom är så dum!
Nu sitter jag och Tessan på engelskan. Tydligen så hade
vi någon inlämning tills idag som jag inte hade någon
aning om. Men jag gör den senare och lämnar in den
imorgon så det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0