sjuk

Jag börjar verkligen bli jätte sjuk nu(Y) Halsen håller på ta knäcken på mig, och hostan är inte att leka med och öron värker. Helvete jag har inte tid att bli sjuk nu!! Tycker att det är sjukt att även om man känner sig jätte sjuk så måste man gå på skolan för det är så himla mycket att göra så är man borta 1dag så har man hamnat efter för hela året. Fyfan för NTI..  Nu vill jag bara ha sommarlov, runt en månad kvar så det är bara att kämpa på sista biten nu:)
Idag så fick vi storfrämmande av Maria, kusin Cassandra och mormor. Vi grillade och åt jätte gott, väldigt mysigt var det! Sen har jag typ legat i soffan bara, eller jag har städat ute hos mig också. SVIN FINT ÄR DET HOHO är riktigt nöjd med mina rum äntligen:)  Nu tänkte jag sova, så att man kommer upp imorgon!
KRAM

Kommentarer
Postat av: kiiiiimpy

Hoppas att du klarar dig från att bli sjuk gumman! Jag blev hemma från skolan idag jag, känner ångesten för skolan:S Puss

2009-04-20 @ 10:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0