soooligt

Dagen började med nationellal, det gick hyfsat bra!
Efter det satt jag, Amanda, Julia och Tessan på stan och
solade, hur skönt som helst. Jag och Julia mötte upp Kim
sen åkte vi till birsta. Vart inte mycket handlat idag, bara
hårfärg och solbriller. Men vi satt mest ute och solade.
GUUD VAD SKÖNT ATT DET BÖRJAR BLI SOMMAR!!
Var på ikea ända fram till fem sen kom Kims mamma.
Åkte en snabbis till stan sen skjutsade hon hem mig.

Nu sitter jag bara här, ska ta att byta om tror jag sen åka
till Timrå och träffa Rickard. Efter det ska vi åka till Julia
och grilla med hon och niklas. Och kanske dricka en
liten cider, det blir jätte mysigt! Tänkte ta med mig kameran
så det kommer bilder senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0