helg

Fredag
Igår vart det fest det började med att Ronja skjutsade mig och Amanda till fagervik där vi förfestade. Runt elva kom Jeppe och hämtade oss och skjutsade oss till johannedal eftersom det var lokal fest.. Det var jäkligt roligt där och sjukt mycket folk!!. Runt tre kanske?? kom Jeppe,Mille och Ante och hämtade mig och Kim. Vi åkte in och åt på max sen så vart det lägg dags.
(bilder kommer)

Lördag
Vaknade runt tio. Då fick jag och mamma för oss att vi skulle måla om mitt rum. Det vart ju inte sämre än innan iallafall. Nu sitter jag och surrar en massa med Erica i telefonen, alltid lika intressant hoho.
Nu ska jag äta mat, uppdaterar mer sedan eller imorgon!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0