sunny day

Mormor väckte mig runt halv 10. Drack lite varm choklad och gjorde mig iordning.
Sen skjutssade mormor mig till stan. Mötte upp Tessan på navet, vi tog bussen till
gympan. Tog bara närvaro där sen fick vi gå. Väldigt skön dag, nästan lite onödig.
Men eftersom jag inte ha så bra betyg i idrott så måste jag göra mitt bästa och få
närvaro hela tiden nu. Vi drog i alla fall en runda på stan sen åkte jag hem.
Sitter och funderar på vad man ska göra nu, Amanada ville att vi skulle hitta
på något så jag får se vad som händer. Julia skulle ha hört av sig för typ tre timmar
sen, men fortfarande har jag inte hört ett ljud från hon, det är som vanligt haha.
Ska plocka undan lite nu, det ser förjävligt ut här.
hejdo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Navet lodisar

2009-04-29 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0