you don't even know

Nu är lunchen slut, har varit och ätit på åhlens med Amanda och Tessan.
Sen har vi gått på stan både Amanda och Tessan handlade massa fint,
men jag väntar tills fredag. Då ska jag och Kim gå på birsta hade jag tänkt.
Sitter nu på esteten, har tre timmars lektion. Det känns väldigt tungt. Vi ska
göra nån uppgift som jag inte fattar någonting alls av. Julia har inte dykt upp
på skolan än heller, hon lär nog inte göra det heller. Det är som vanligt!!
Har nyss varit på hemma kväll och köpt en cola mumsigt, det behövs så
jag kan hålla humöret uppe.
Jaja hejdå



Kim jag har rätt till att fuska denna vecka hohohohoho

Kommentarer
Postat av: Kim

hahahah okejdå - bara för du är sötis!!!!

2009-04-21 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0