äntligen en diagnos!

Det gick väldigt bra hos ortopeden, nu har jag
äntligen fått en diagnos som jag har väntat på
i cirka 2år!! helt sjukt att det ska ta så lång tid
innan dom fattar vart felet sitter. Men nu ska jag
få någon behandling i alla fall och funkar inte det
så blir det operation. åkte till birsta baren efter det
och åt tacos buffe med mamma och mormor.
När jag kom hem somnade jag...fan!! det var ju de
sista jag skulle göra! så nu kommer man inte somna
ikväll istället och vara dödstrött på jobbet..
nu har jag precis duschat, vet inte vad som händer
ikväll. Amanda sa nått om att vi skulle åka till sörberge
men jag vet inte om jag orkar, har så ont också känner
jag mig inte så pigg.

nu ska jag äta
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0