äntligen helg!

skolan har gått bra, började med en tre timmars lektion.
men det var graf och läraren niklas är så sjukt skön så
det gick bra. på lunchen träffade jag jennie, gick å köpte
strumpbyxor och så:) efter det skulle jag ha historia men
den var tydligen inställd som vanligt är alla lektioner inställda
på NTI, eller som det egentligen heter Nordens Tekniska Institut.
låter som det är nån jävla snille skola haha..
tog i alla fall bussen hem.
så nu är jag hemma, ska nog hoppa i duschen tror ja!

ikväll blir det förfest hos sabina sen holmö,
det är ju sista gången holmö har öppet sen
stänger dom ju över vintern!
men jag blir nykter ja, funderar på att
satsa på bli nykterist;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0