been there, done that

ojoj, besöksrekord igår!


igår var jag med johanna, kim, sabina och matilda.
var hemma hos sabina och såg på film he's the girl.
sofia och erica kom också förbi en stund.
ja, sen vart det en sväng med bilen.
vilken jävla panik vi alla hade haha... ja som tur
är gick allt bra;)
i alla fall så umgicks vi ett tag till sen
gick jag och kim hem och sov.

imorse vaknade jag av kim som kastade en kudde i
ansiktet på mig. drömde om karuseller så jag trodde
jag fick en karusell i huvudet haha.. vi gjorde oss ordning
sen började vi vandra mot birsta.. hann komma längst upp
i skönvik då började de regna så mormor kom och hämtade
oss och körde oss till birsta. gick runt där en stund, handlade
en kalender som jag måste ha till skolan börjar. har ju så sjukt
mycket saker att göra så jag måste ju skriva ner för att komma ihåg!
men det var väldigt fin... rosa:D

nu har jag nyss kommit hem... vill ha mat!! men det ser dåligt ut på
den fronten idag ha...hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0