har klippt av mig de lilla hår jag hade.

idag väckte johanna mig typ 9!!!!!!
ville bara skjuta na, somnade om igen till typ
10 då hon väcker mig igen..
så det var bara att kliva upp.
vi duschade sen tog vi bussen till stan.
mötte upp eva och bea, sen gick vi till evis.
så nu har eva klippt mig och johanna.
buuhu, jag har nästan inge hår kvar.
det är typ page... men det är inge slitet alls.
så förhoppningsvis växer det ut snabbt och
blir tjockt och fint! får ju hoppas på det i alla fall.

ikväll ska jag umgås med kim.. och johanna om hon
orkar kliva utanför dörren:)

kommer bild på håret senare.. om jag fastnar på bild

Kommentarer
Postat av: fiali

det stavas page.. :) hehe lillgumman, ja tänkte inte på ditt hår när ja såg dig igår.. såg ingen skillnad tror ja:P

2009-08-18 @ 14:25:58
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0