holmö

fredag
igår vart det för fest hos sabina.
var rätt så mycket folk där endå, typ
jag, amanda, sabina, matilda, erica, niina,
jocke, tomas osv. de var nice, hade väldigt
roligt.
senare på kvällen vart det holmö,
asså jag vet inte om jag tycker det var tråkigt
eller inte. det var liksom roligt att träffa vissa
människor som var där, men det var så jävla
mycket gammfolk också. när dom stängde
fixade jag,amanda och niina skjuts hem.
eftersom resten av våra sanna vänner stack.(Y)

på vägen hem hittade vi lite får också som vi
fick rädda haha..

lördag
idag har jag inte gjort mycket alls.
jag är så sjukt lessssssssssss
vafan är man inte 18 för??
jag vill på stadshuset ikväll!!!! åhh..
ken ring ska dit:((( jag kommer grina
hela kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0