myskväll

åkte ner till timrå förut med amanda.
träffade upp matilda och sabina.
vi åkte till sörberge och hyrde film och handlade gotta.
efter det åkte vi hem till sabina och började se första
filmen, hann inte gå långt innan vi insåg att det var nog den
största b-filmen som har gjorts så vi bytte till nästa film.
då kom sofia och erica också så det vart inte att vi kollade
på film så mycket, vart mest bara massa prat.
när dom gick spelade vi nått spel istället, hade ju endå
missat typ halva filmen. roligt spel, synd att amanda är
så blåst bara.. haha, nedå lillgumman..
sen vart det hemfärd i alla fall.

så nu är jag hemma igen, kollar på Navy CIS.. de är kung!
känns väldigt skönt att jag inte behöver känna nån press att
man måste gå och lägga sig eftersom jag är ledig imorgon!!
så ni som ska till skolan HAHAHAHAHAHHAHA....synd...
nä nu orkar jag inte skriva mer förutom att jag saknar kim jätte
jätte mycket och tycker att hon ska komma hem på en gång!!

godnatt..

Kommentarer
Postat av: sabina

det tycker jag med !!!!!! Ska vi ha "välkommen-hem-fest" för henne, och sen bli de avskedsfest för fia :'( buhuu

2009-08-26 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0