selånger marknad

igår vart det selånger, jag och mandy gick runt och kollade på massa saker.
men det vart ingenting handlat endå. Efter det tog vi bussen till stan.
kollade när bella spelade match.. duktig tjej!
sen vart det hem gång.
somnade i mammas knä igår igen hehe.

idag klev jag upp runt 12
gjorde mig i ordning sen åkte jag, johanna och markus
till selånger. kände att man måste ju köpa någonting i alla fall.
det vart handlat två tung percingar!  inte mycket menmen.. inte så
fina heller men jag var bara desperat haha.
åkte hem med amanda och hennes mammi.
så nu har jag nyss ätit mat, tacoooos mumsigt.
ikväll ska jag umgås med amanda också
med några till......nämner inga namn då blire väl ett
jävla liv poss.

hahahha selånger för typ 3år sen??
issa, johanna och elina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0