tack å lov för helg

skönt, nu har jag jobbat färdigt för denna vecka.
så nu har jag bara kvar fem dagar att jobba.
känns tungt men förhoppningsvis går det fort!
idag har dagen gått väldigt snabbt. jobbade med
jenny, hon kommer jag bra överens med.
undrar hur nästa vecka ska gå eftersom det var
hennes sista dag idag. Hon ska starta eget istället
och själv klart kommer jag få jobba där har hon lovat
mig. Så hon tog mitt nummer och ska ringa när hon
får gång på stället. de blir nice.

Idag kommer johanna hem, har inte träffat henne på
hundra år känns det som!!!
I alla fall så har jag inte en aning om vad man ska göra
ikväll. myskväll eller ska man kanske åka in till stan en
sväng och bara kika lite??
hmm.. kuggfråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0