Timrå land

Går kvällen börjades hemma hos Sabina
där vi förfestade fram till 11.
Då begav vi oss upp mot timrå land.
Trodde faktiskt inte att jag skulle komma in
i öl tälten i år eftersom det har stått så mycket i
tidningarna, att de skulle vara så hård koll.
Men jag underskattade min förmåga haha,
var ju fan inga problem alls med att komma in.
Var i öltältet fram tills runt 1 någon gång då
jag kände att de var nog. Så då vart de hemgång!

Väl hemma skulle jag käka fil och flingor, men jag
lyckades inte så jävla bra. Råkade spilla ut allt på
mattan, men jag var lite för trött och onykter för att
fatta det så jag somnade istället för att torka upp de.
Men jag vaknade några timmar senare. Fanns ju inget annat att göra
än att ta bort de. Men tydligen hade jag inte tagit bort
allt så mamma vart inte så lycklig i morse då hon
klev i de hahahah.. men de är ju sånt som händer;)

ikväll blir det förfest hos Sabina igen, och sen timrå land.
Men jag blir nog nykter ikväll ja! hoho.
(kommer bilder från timrå land, när jag har hittat igen min kamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0