min sommar!

åh gud.. ångesten ba hänger...
vafan sommarlovet kan väl inte vara slut redan?
jag är inte redo att börja skolan igen... jag vill bara
ha sommar och ha roligt.


började sommarn med lite cruising
   

firade midsommar på alnö

   

liten fest hemma hos julia
   

mys hos mandy
   

nattbad med amanda
   

3 dagars på gatugesten
   

rolig kväll med sofia
   

hos eddie en kväll

   

road trip

     

2 dagars party på timrå land
   

båt tur
   

volleyboll och grillning på bandsjön
   

drakbåts festivalen
   

 hos tom
    

åktur med fyrhjulingen
   

sista helgen innan skolan
förfest hos sabina sen fest hos amanda

   



random
   
   

ja det var min sommar..
nästa sommar kommer bli den bästa någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0