helt slut

Äntligen är jag hemma!!!!!!!
herregud vilken jobbig jag det har varit på jobbet idag.
Är helt slut. För det första har jag inte sovit många timmar
på flera dagar. Sen så fick jag ta med typ 6gammisar som
inte fattar någonting, ut på nå kyrk grej där dom skulle sjunga
och hålla på och jag var helt själv som skulle passa dom.
Tog inte låg tid till en skulle pinka i taggbuskarna och skulle
skulle vandra på en fontän.. och den gubben kan knappt gå!
då sa jag åt honom att han inte fick göra det, då fick han damp
och nöp mig i armen och sa att jag skulle ge fan i han typ... idiot..
aja nog om jobb.. jag orkar inte.. nog att jag är där 6 timmar om dan.

I alla fall så har Matilda klarat körkortet idag!!!!!!!! :D grattis till henne.
Så Erica ringde nyss och matilda är ute och glider;)
tydligen så skulle dom komma hit och hämta mig också! å mandy.
vet inte riktigt om jag vågar åka med henne hehe..
jaja ska byta om, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0