alltid ska de vara nått

har varit med kim hela dagen idag.
har bara myst, kollat på film och varit ute
och gått lite. vart massa problem också
som vanligt. vet inte hur jag lyckas?? 
tror problem dras till mig.. aja.


är så sjuk less på att jag jämt ska försöka
försvara andra folks handligar.
just därför sket jag i det idag, inte till en
början. men jag orkade till slut inte bry mig, för
till vilken anledning ska jag göra det för egentligen?
lika bra att säga som det är på en gång.
tycker bara allt är så sjukt töntig att andra
folk som inte har nått alls med detta att
göra ska lägga sig i.
hur fan lyckas jag jämt hamna i sånna här
situationer??
ja herre, orkar inte med detta.
låt mig va, nu äre nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0