you found me

Igår var jag,kim, matilda och erica ute på ett litet
spanings jobb hahah.. vi är ju så väldigt diskreta,
som när vi skulle stanna bilen och smyga kika
så råkar först matilda få kärring stopp å då började
ju alla skratta för de, så hon fick en liten panik och
kom åt tutan på samma sväng haha..fyan, skrattade
så jag grinade. vi var i alla fall ute och åkte ett tag
sen skjussade matilda oss till kim. Då tog vi en
snabb sväng och träffade rickard och lite folk..
Sen vart de hemgång till kim eftersom jag skulle
sova där!

imorse var det bara att kliva upp 7 igen.
kim gumman kämpade sig upp också bara
för att fika med mig fast hon åt inte ens något.
jobbet gick bra i alla fall, nu har jag bara 1dag kvar!! iiih.
känns otroligt skönt.
gick till kim efter jobbet, då låg hon och sov
också kommer jag å väcker hon igen, stackarn! huuhu<3
skulle bara hämta lite grejer sen åkte jag hem.
så nu sitter jag ba här.
ska duscha.
hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha

såååååå söt jag måste ha sett ut(A)

2009-08-13 @ 15:51:52
Postat av: matilda

nee inte kärringsopp linnea :P jag stängde av bilen och skulle lyfta på kopplingen och glömde lägga ur växeln, däääärför hoppade vi lite :P fatta du ingenting

2009-08-13 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0