loooooooooov

vårt parti kom i alla fall tvåa idag, hade en röst från att vinna..surt!.
efter skolan tog jag, amanda och kim bussen till birsta, fast vi kom
inte hela vägen fram eftersom bussen körde ner i diket(Y) toppen..
så alla fick gå av.. mats kom och skjutsade oss till birsta istället.
köpte lite julklappar både till mamma, anders och mormor - kan inte
säga vad jag köpte eftersom dom läser min lille blogg. . .
men till lillebror köpte jag en svin snygg tröja och halsduk... snykk..

har färgat håret idag med. .  de va på tin.. utväxten ba häng.
och ida gick ja ju sista dagen så nu har ja looooooooooooov!! känn känslan mä me..



Kommentarer
Postat av: kim

host host - säg nu som det är! du har tagit ut ditt lilla lov liiiite i förtid;)

2009-12-22 @ 07:30:27
Postat av: lillamy med vänner

Det bara stinker FjÅrTiS mohahaha

2009-12-23 @ 16:34:41
Postat av: Anonym

erkänn lillamy du älskar mig och kan inte sluta läsa;)

2009-12-23 @ 23:27:05
URL: http://linnearing.blogg.se/
Postat av: amandyyyyy

asså linnea, du stinker faktiskt FjÅrTiS!!!!!!!!!!!!!!!!!

(L)

2009-12-24 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0