-

upptäckte förut när jag skulle prov filma att det inte fanns något band i kameran
så amanda och tessan sprang över till grannen och fixade det.
runt fem gick jag och julia till amanda, och vi började nästan filma på direkten.
det vart riktigt bra till en början men när vi hade ungefär halva filmen kvar så tog bandet slut.
fanns inte så mycket att göra åt saken så julia åkte hem och jag gick hem då.
måste bara säga att julia, tessan och amanda har verkligen talang för skådespeleri, dom chokade mig faktiskt!
nu tänkte jag packa ihop lite saker sen så ska jag ta bussen till gångviken.
tänkte ju sova där i natt, myyyssigt!
nu blir det nog inte mycket mer skrivet ikväll, så ha det bra allihopa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0