---

jag och julia har gått runt på stan och kikat lite, hon köpte lite små grejer men jag väntar tills imorgon med att handla!:)
sitter på datakunskapen nu. jag och julia trodde att vi skulle ha matte med tord nu egentligen så vi satt i fiket och väntade på han men han kom aldrig. så vi började gå runt och leta och då hittade vi hela klassen framför sina datorer på datakunskapen. så julia sprang härifrån snabbare än blixten! så nu sitter jag här lite mobbad, längst bak. amanda sitter framför men hon vill tydligen inte sitta med mig, cryy.. ne men nu duger jag när hon vill att jag ska följa med på toa och pinka. aja måste väl kila pöss..

Kommentarer
Postat av: amandy

i always loveeeeeeeeeeeeeee youuuuuuuuuu hohohooh

2009-02-18 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0