catfight haha

jag blir tokig på min jävla katt. den klöser på dörren när den vill ut och öppnar man inte på engång så fortsätter den och gör bara mer och mer ända tills man öppnar. ocn när man öppnar vägrar den att gå ut!!!?!! vart så förbannad alldeles nyss på hon för hon vägrade gå ut, så hon flög ut istället:)  någon som vill ha en katt kanske? haha justja, sannie ( min svenska lärare) skickade precis ett mejl till mig. hon tyckte att jag skulle tänka på vad jag döpte mina dokument till i framtiden bara för jag hade döpt en inlämning till "SAGJÄVEL"  herregud det är väl inget att grina för hahaxD
ikväll funderar jag iallafall på att ta lite ledigt och skippa träningen, skulle behöva plugga lite och städa garderoben.... justde, skulle verkligen behöva städa ute hos mig också. min och rickads pizza kartonger står fortfarande kvar på bron och det var väl typ 3veckor sen han bodde hos mig?hahah. också är det fullt med tomma öl och cider burkar kvar sen förra helgen. måste nog ta och städa där så mamma slipper tjata så mycket. jajja få se vad jag bestämmer mig för sedan.  pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0