Fredag

Klev upp runt 6 fixade och gjorde mig klar. Missade även bussen, så jag fick åka med Anders till stan. Vi åkte förbi skönsberg och hämtade morbror Andreas och Carro. Nu sitter jag på mediaproduktionen helt ensam, eller nu kommer Amanda HAPPYFACE!!!:D Helt onödigt att jag är här idag igentligen, kan varken göra något på mediaproduktionen som vi har i 3timmar nu och sen har jag svenska och Sannie är troligtvis sjuk...Idag är det sista dagen sen är det loooov!!!! jag är så jävla lycklig... Kommer bli svin skönt på lovet också, kommer bo i ett hus i Fagervik med Kim hela lovet typ. Också kan jag bo i Marcus lägenhet om jag vill eftersom han inte är hemma hoho, det kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0