helg

fredag (klassfest)
Salt körde oss till Granloholm. Jag, Julia, Tessan och Amanda började fixa till där sen satt vi oss ner och drack och väntade på folket. Efter en stund började alla droppa in eftersom. Från början var det bara klassen och det var rätt så kul faktiskt. Körde massa lekar och så. Sen så började det spåra ur lite det kom annat folk och vissa var jävligt otrevliga, också spydde folk osv. Kan inte påstå att jag var allt för nykter heller, jag ber om uräkt om jag gjorde något dumt:p hahahaha.. Festen vart endå helt okej, förutom att alla drog så tidigt. Jag och Julia försökte fixa skjutss därifrån i alla fall, men vi lyckades inge vidare. Så jag fick ringa och väcka mamma så fick hon komma och hämta oss. Somnade på direkten när jag kom hem!

Det kommer bilder senare!

lördag

mamma väckte med runt 2-3 någongång. Låg mest bara och små sov i soffan, upptäckte också att min mobil var trasig. Åt helvete, den som endå är relativit ny.. Runt 5 åkte jag och Amanda ut och åkte skoter, alltid lika roligt. Sen åkte vi hem till mig och jag åt mat. Skjutsade hem Amanda så hon fick byta om. Efter det skjutsade mamma oss till domus där vi köpte lite godis också mötte vi upp johanni.. Vi gick hem till Marcus, eftersom han är i Norrbotten så kan jag vara i hans lägenhet, mycket skönt!! =) Vi satt mest bara och pratade och umgicks. Tänkte först att jag skulle sova kvar där i natt, men ingen ville sova där med mig och jag ville inte vara kvar ensam så åkte jag hem samtidigt som Amanda och Johanna. Nu har jag nyss kollat på wallander. Ska nog sova snart, är helt slut.. 
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0