I can’t wait for you.

Mamma väckte mig klockan 6, hon satt och tjatade hur länge som helst för hon tyckte att jag skulle vara hemma idag. Kännde att det skulle vara jätte skönt att vara hemma men jag kan inte missa nå mer i skolan, ligger redan så mycket efter. Fick ett sms av julia också "Jag kommer komma in senare. Är så sjukt trött" jahap det var ju inte ovanligt. Varje gång jag ska på skolan så orkar inte hon kul..KUL... Hon lär väl komma till sista lektionen eller något, som vanligt haha. Men amanda kommer väl snart:) idag går jag till halv 5 iaf. fyfan försår inte hur jag ska klara av det! men man får väl kämpa.. efter skolan ska jag till kim vi ska gå och träna lite på etic. Sen ska jag sova hos hon, myyyssigt!! skriver mer senare, kom på att jag måste springa ner och öppna dörren åt amanda. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0