lördag

gårdagen vart inte som väntat i alla fall,  åkte hem till erica runt 7 då började jag,erica och ante förfesta lite där. efter en stund kom ante, lerkan och salt också.. då skjutsade ante och lerkan oss till granloholm på lokalfest. det var roligt där till en början men sen var det någon som hade snott all jennifers alkohol och efter det spårade hela festen ur och dom flesta drog därifrån, även vi... vi drog in till max och åt istället väldigt gott var det, speciellt när man är fylle hungrig! efter max drog jag, erica, ante, adde, joel, joar osv. hem till marcus. var bara där en stund sen fick han skjutsa hem mig.

nu har jag nyss vaknat, julia ringde och väckte mig.
ska nog åka på ikea snart med julia, niklas och rickard.
sen är det 70års kalas i söråker.
och efter de åker jag till ljusta och umgås!
ring om det är något.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0