mediakunskap

sista lektionen nu skööönt.
förstår inte hur man kan gå enda till halv 5??  är helt slut!
NU FICK JAG VETA EN JÄVLIGT BRA GREJ!!!!!!!
vi har håltimme dom här dagarna mellan 9-12 så nu sista timmen som är till halv 5
ska flyttas till 10 när vi har håltimme istället, så jävla skönt!!!!:D:D:D känner mig jävligt lycklig nu.
tänkte lämna kvar datorn på skolan idag som jag ska sova hos kim så det blir inge mer skrivade sedan.
alla här är ju väldigt social tycker jag, tessan ligger på datorn och ser helt död ut typ och amanda sitter och nördar något spel och julia sitter och glo på massa lägenheter.....KUL!
jaja nu måste jag stänga datorn.. heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0