money money money

jag förstår inte hur allt ska gå ihop!!
jag menar på sommaren, med pengar?!
först och främst så ska jag åka utomlands,
också ska jag på peace and love, reggae festevalen och gatufesten.
sen så ska man ju ha råd att leva också... hur fan ska detta gå?
och inte får man något studiebedrag heller! känner en väldigt press.
får verkligen hoppas på att man får ett sommarjobb!
annars kommer allt gå rätt åt helvete.

det kommer svin bra artister till peace and love!!
backyard babies, dia psalma, Lars winnerbäck, Kalle baah, Håkan hellström, Governor, PETE DOHERTY
<333333333<3
ja också var man tillbaka till problemet med pengar :||||||


pete doherty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0