never again

Han kom aldrig tillbaka.. Aldrig någonsin har någon som jag värderade så högt svikit mig lika mycket som han gjorde. Aldrig någonsin kommer jag lita på någon igen, aldrig. Det var efter den dagen som hela mitt liv förändrades och ingenting kommer någonsin kunna bli likadant.Han miste mig och jag kommer aldrig förlåta honom. jag stängde av mina känslor för han helt och hållet, för alla andra också för den delen. För jag vägrar låta mig själv såras lika mycket en gång till. Utan känslor kan man inte bli sårad. Utan förhoppningar kan man inte bli besviken...


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst, du slipper bli sårad om du stänger av alla känslor. Men tänk på alla bra och underbara känslor då, om du stänger av alla känslor så förlorar du ju dom bra med?

Världen behöver både bra och dåliga saker, det gäller bara att vara stark och att hålla huvudet högt hela tiden. Lycka till <3

2009-02-02 @ 21:17:31
Postat av: Johanna Sundström

jag vet minst sagt hur det känns, dom är för oss snart död. jag orkar inte längre, du vet vem jag talar om. Äntligen på torsdag ses vi igen och jag älskar dig mest av allt på denna jord :)

2009-02-02 @ 22:08:14
URL: http://johannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0