onsdag

hejhej!
mormor och andreas kom och hämtade mig runt 9.
åkte till skönsberg och släppte av andreas sedan for jag och mormor till sjukhuset.
letade upp rehabliteringen, vid halv tio fick jag komma in.
var där i lite mer än en timme, hon visade runt och så.
när jag var färdig på sjukhuset åkte jag och mormor ner till stan och
käkade på subway, muuums så himla gott!! älska att mormor bjöd! haha.
vi strosade omkring på stan ett tag sen, köpte foundation och ett hårband.
nu sitter jag på skolan med amanda, väntar på att matten ska börja..
efter det ska jag hem och hjälpa amanda att sätta in hennes löshår och plugga.
sen ska jag på etic och träna med kim och erica, efter det ska jag ta bussen till
mormor och sova där i natt. Det blir lättast så eftersom jag ska till sjukhuset imorgon också,
jävligt tungt att åka dit imorgon igen, också missar jag så mycket i skolan. Men det finns inte mycket att göra åt saken.. jaja, nu vill amanda ha tillbaka sin dator:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0