onsdag

sitter på engelskan nu med julia. varken amanda eller tessan är på skolan idag!
idag ska julia följa med mig hem efter skolan. vi skulle egentligen träna direkt efter skolan
men julia är tydligen "sjuk" sa hon imorse, men det tror jag vad jag vill om.
hon verkar inte direkt sjuk, tror att det är latmasken som talade;) hahah..
jag,julia,amanda och tessan ska i alla fall spela in en video när vi kommer hem,
vi ska döda amanda haha, det är en skol uppgift:p
jajajaa, hejdå!

DAGENS KLÄDSEL:
  jeans, linne och tjock stickad tröja och ett skärp i midjan.
DAGENS SMINK: foundation, rouge,mascara och ögonbryns penna
DAGENS FRISYR: utsläppt med snelugg
DAGENS VILL HA: pengar och helg
DAGENS KÖP: ingenting än så länge
DAGENS LÅT: brusied med lasse lindh
DAGENS HUMÖR: glad
DAGENS BEHOV: mat
DAGENS BÄSTA: inget än så länge.. julia lite kanske som att hon åkte bussen med mig imorse.
DAGENS DUMMASTE: skulle ha tagit på mig tjocksockar så jag slapp frysa om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0