ont ont ont

mamma väckte mig 6 men jag hade så ont i magen och höften så jag fortsatte sova. så nu har jag precis vaknat men det har inte varit så lätt att sova eftersom att lillgumman julia har hållt på ringt och skickat tusen sms, hon känner sig så lost när inte jag är på skolan hahah  sööt! hon har till och med skickat sms till mamma och frågat vart jag är haha..
åh herregud, jag har så ont i höften:(  jenny min sjukgymnast fick vrida till hela höften på mig igår, för det är nå fel i mitt bäcken ben så ena benet blir kortare än det andra.Så hon måste vrida tillbaka det så benen blir lika långa, det gör svin ont kan jag lova och ännu ondare har jag idag... ne men nu ska jag sluta tycka så synd om mig själv.  det blir nog träning sen endå, om mamma går med på det;) haha.. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0