sometimes love just aint enough

är hemma hos mormor nu. ska sova här i natt, det är så mysigt! känner mig som ett emo just nu, håller på lalla på och grina hela tiden.. men det är så himla mycket just nu med allt, är så himla stressad. mycket är nog att jag bara är så slut efter den hära dagen också att jag har så ont i höften, blir på så dåligt humör då! imorgon ska jag till sjukhuset, lika bara att bosätta sig där snart skulle jag tro. så mamma kommer och hämtar mig här imorgon så ingen skola blir det för mig imorgon heller. det känns bara så meningslöst att åka in för en lektion och sen åka till sjukhuset. så imorgon får jag sova ut!. mormor har köpt glass till mig nu, så jag ska sätta mig framför teven och äta glass och tycka synd om mig själv nu..


ännu jobbigare dag imorgon...
 åt helvete...
att du aldrig kan bete dig...
</3


jag kommer nog inte skriva nått mer ikväll pga. att mormors dator är för jävla seg. så nu vet ni det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0