klassfest

Det enda jag gjorde på skolan idag var att ligga i soffan och kolla på andra avenyn och a walk to remember.
A walk to remember är så sjukt bra, vill bara grina hela tiden. Vid 12 tiden tog jag bussen till nacksta och träffade Julia. Vi fikade lite och pratade, väldigt länge sen man träffade hon ensam nu. Tog bussen tillbaka till stan halv 2 bytte buss där bara och fortsatte till timrå, sen bytte jag buss i timrå och nu är jag äntligen hemma efter mycket buss resande. Har preics varit och hämtat Lucas på dagis också, det är så roligt att hämta han för han blir jämt så lycklig. Håller just nu på att fixsa håret tills ikväll då det är klass fest, skojskojj... Just de,  en svin söt gubbe hoppade på bussen i nacksta idag också skrek han när han kom in " hej allihopa, hoppas alla får en bra dag" hahaha huaa så söt tycker jag!!
Nu ska jag sminka mig, byta om och äta lite. Sen kommer Salt och hämta mig och sen bär det av till Granloholm.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0