-

Efter skolan gick jag, Amanda, Erica och Sofia på barista och fikade, det är så himla mysigt där tycker jag. Sen tog jag, Amanda och Erica bussen till birsta. Erica skulle gå och köpa en spegel med sin mamma. Jag och Amanda gick till donken och träffade Kim och Salt. Åkte först till systemet sedan till Willy's och köpte massa till klass festen imorgon! tror nog att det kommer bli rätt så roligt.. Efter det skjutsade Salt hem mig. Har inte gjort så mycket sen dess, vill ut och åka skoter men jag måste plugga också har typ ingen tid att åka med mig cadface..
hej

4 days left

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har tid o köra skoter med dig :D:P

2009-02-26 @ 19:20:54
Postat av: henke e

jag har tid att åka skoter med dig ;)

2009-02-26 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0