helg

Fredag
jag åkte ner till timrå och träffade rickard.
vi lallade på i timrå ett tag, sen kom någon och hämtade upp oss
och skjutsade oss till julia. Ingela (niklas mamma) var redan där så
vi for direkt till ica maxi och handlade massa go mat.
Sedan körde Ingela oss till niklas stuga på alnö.
Hela kvällen var väldigt roande hahaha fyfan vad jag skrattade åt niklas, stackaren.
vid två somnade vi allihopa..


Lördag
vaknade runt elva och trodde att jag skulle dö för det var så jävla varmt inne i rummet.
rickard låg i sängen nedanför mig, vi sov i vånings säng!
lillgubben hade också vaknat av värmen. vi gick upp och då var niklas och julia också vaken!
vi umgicks fram till tre, då anders kom och hämtade mig.
väl hemma så följde jag med mamma och mormor på domus, det gjorde inte dagen bättre..nog om det...
gick sen till kim, vi gjorde inte så mycket fram till typ 10 då kom amanda.
då gick vi till patrik, det var lite folk där bland annat salt:D
efter ett tag vart det helt kaos i alla fall, tänkte inte gå mer in på det. bäst så haha.
tobias kom och skjutsade hem oss:)
sedan somnade jag och kim på direkten.

Söndag
vaknade vid ett, då gick vi upp och gjorde lite frukost. sedan la vi oss i sängen och kollade på
pretty woman. när filmen var slut så kom mamma och hämtade mig. när jag kom hem åt jag lite mat
sedan åkte jag ner till etic och tränade. när jag kom hem igen så gjorde jag datakunskaps provet sen har jag inte gjort så mycket mer. sitter och kollar på beck nu:) skola imoron:// fyfan.. men jag har sovmorgon i alla fall.
men nu ska jag se färdigt på beck. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0