i'm sorry

igår
det vart inte så jag tog bussen till gångviken. salt, marcus, amanda och tessan kom och hämtade mig istället också tog vi en sväng förbi ica maxi. sen skjutsade dom mig till gångviken, väldigt skönt att jag slapp ta bussen. satt bara helt ensamen i lägenheten men min lilla plutt hade köpt glass åt mig. jag somnade framför teven men runt 10 kom mormor och väckte mig. då gick vi och la oss nästan på en gång.


idag vaknade jag halv 8 och var på väldigt dåligt humör. jag slängde på mig lite kläder sen sprang jag ner till porten för jag hade glömt platttången så mamma kom förbi med den. fixade och gjorde mig klar. men det var typ ingen som tänkte åka till skolan idag som vi bara hade en lektion, men jag och julia hade bestämt oss igår att vi skulle gå endå, och shoppa på stan efteråt. näämen då imorse så svarar inte mongo julia mobilen för hon låg och sov, jag vart så arg, så arg.kan inte beskriva hur jag kände! så jag skulle ju kunna ha fortsatt sova, men ikke.
vid 12 drog jag med mormor till birsta. då när vi vandrar runt där så skickar mongojulia sms och undrar om jag vill följa med på birsta, då vart jag ännu mer irriterad att hon hade mage att fråga det hahahahha... sa till hon att jag redan var där med mormor, så då vart hon sur för det hahahaha.. runt 1 åkte mormor till jobbet, så jag ringde upp julia och hörde om hon skulle på birsta. hon och niklas skulle komma om typ 20minuter så jag gick runt där själv, det är fan det bästa. det är så himla skönt då kan man gå in på dom affärena man själv vill och gå runt där och lyssna på mp3 svin högt så man inte hör vad andra säger. efter typ 30minuter hade dom fortfarande inte kommit, då skickade hon sms "mormor kommer hit om en kvart så vi är där om 25minuter. håll ut gumman".. fuck you tänkte jag, svarade inte ens på smset hahah, jag är så löjlig ibland. när jag vandrar där i min ensamhet så träffar jag på jennie och bea! väldigt roligt att träffa lillgumman min. bea åkte nästan på en gång men jag och jennie gick runt och kollade och pratade mysigt!.. carina kom och hämtade jennie. då skickade julia sms och sa att dom var på birsta. det tog tid, men dom kom i alla fall. hahah när jag såg julia började jag bara skratta åt na, och alla irritation var som bort blåst haha. det går inte att vara irriterad på na när hon jämt ser så glad ut. vi gick runt där ett jävla bra tag. anders kom och hämtade mig vid 4. när jag kom hem så bestämde jag och erica att vi skulle åka till birsta idag istället för imorgon, vi kände att det inte fanns tid imorgon. jahap, det var bara att åka tillbaka då. vi lallade på där sen vid 7-8 någon gång så tog vi bussen hem.
nu har jag nyss färgat håret, tror att det vart bra. inte så stor skillnad.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0