åt helvete

jag är så jävla less på allt och alla känner ja.
jag hatar timrå, hatar alla äckliga falska människor, hatar att det ALDRIG finns någonting att göra,
hatar att det är så jävla lodigt här, hatar att det är så jävla kallt................
åhåhåhåhhh blir ju fan depp av att jämt sitta här.
jag vill bara flytta härifrån, flytta själv! allt skulle bli så mycket bättre..
nu har jag äntligen fått igång mitt internet som inte har funkat på hela jävla dagen!!
och det kanske är dags börja skriva en saga snart som att den ska vara inlämnad senast
tolv inatt... allt går bara åt skogen för tillfället...... snart kommer väl johanna och amanda och
gör mig sällskap, kanske bli på lite bättre humör då iallafall..

jag och amanda var ute och åkte skoter förut iaf.
hahahah ni skulle ha sett världens fulaste, vi skulle hoppa  med skotern
också flög båda av och skotern fortsatte framåt hahahha....
men vi överlevde....

åhhhhhhhhhh nu bråkar jag med mamma också ROLIGT
fuck you hejdå


justja.... jimmy har kaklat om i köket hemma hos mig nu också, svin fint!

Kommentarer
Postat av: julia

ÅÅÅÅH GUD VA FINT DE BLEV =D=D=D=D

2009-02-07 @ 00:38:48
URL: http://juliapb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0