du håller mig kvar i någonting som jag helst vill lämna bakom mig.

jahap så var denna dag också färdig!
började med att jag hade sovmorgon imorse, men som att jag är som en 80åring i ryggen, svanken och höften så var jag tvungen att åka till sjukgymnasten halv 9, så det vart ingen sovmorgon för mig.. men vad gör man inte för att slippa var som en 80åring när man igentligen är 16??... eller man kan väl säga att jag är 17?? hoho:D efter sjukgymnasten tog jag bussen till stan, träffade även elina på busshålls platsen. hon kan vara väldigt underhållande ibland haha. Skolan var lika seg som vanligt, fick inte mycket alls gjort idag heller. Men på matten lärde jag mig lite uppställningar iaf, som man typ skulle ha lärt sig i 2an. Tror att matten kommer bli rätt så kul framöver, som vi har fått en liten specialgrupp. Det är jag, jula, amanda, johanna och matilda som går i den haha.. när vi slutade åkte jag hem på direkten, lagade lite mat sen tänkte jag åka och träna.. men då ringde kim och hade ett annat erbjudande som lockade mycket mer. Det vart bio, det var förhands visning på The wrestler, den var faktiskt riktigt bra. lite hemsk endå när dom höll på slåss. Väldigt länge sen jag var på bio så det var väldigt mysigt. Nu är jag hemma, känner en liten ångest att jag inte har tränat idag så jag funderar på att klä på mig riktigt varm och ta en jogging sväng;) annars så går jag nog och lägger mig nu.
ni får ha det så bra. pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta mytta! inte en chans att du va ut o sprang :)

2009-02-02 @ 22:40:56
URL: http://juliapb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0