jaha det var du.

lördag
salt kom och hämtade mig och johann på domus,  vi åkte direkt till nordic och kollade på amandas match.
hon är så himla duktig tycker ja, dom vann med 2-1 hoho. efter det åkte vi på donken och käkade gott som fan var det!
sedan fick vi för oss att vi skulle till härnösand men när vi kom till söråker ändrade vi oss och åkte och sa hej till tommy och kim istället.. efter det hade vi inte så mycket att göra så jag och johanna åkte hem till hon. vi såg på wallander med isaak sen låg vi i sängen och pratade bara. vid 2 somnade vi!:)

söndag
johanna väckte mig vid 10, trodde allvarligt att jag skulle döda hon. jag var så himla tröötttt!!!.. vi klev upp iallafall och gick ner och fikade. mamma kom och hämtade oss runt 12 tror ja, då åkte vi hem till mig. klädde på mig massa kläder sen åkte vi ut och åkte skoter, fyfan va snö det är överallt. jag fasnade med skotern hela tiden. sen när vi hade åkt ett tag så höll jag verkligen på att frysa ihjäl, då sa anders " du har is på kinderna"... hhahahah... jag körde som satan hem och värmde mig!. åt tacos mmmmm såå gott. sen så åkte jag och tränade. nu är jag hemma och kollar på gossip girl. nu orkar jag verkligen inte skriva mer.  pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0